Класика Поезія Проза Усяка всячина Прислів'я, приказки Перевiр себе! Хихітня Відгуки



*

ПОРЯТУНОК ЧЕРЕЗ СЕКС

Жінок, котрі приїжджають до Індії з інших країн за туристичними путівками або на роботу, просто шокують, а нерідко вкрай обурюють відверто палкі погляди місцевих чоловіків. Від непристойних пропозицій, що сиплються буквально звідусюди, сахаються й цнотливі індійки. Хоч де б з’явилася особа прекрасної статі — на вулиці, в держустанові чи в офісі солідної компанії — всюди її супроводжують десятки пильних чоловічих поглядів, сповнені бажання побачити іскорки в очах у відповідь. А місцеві газети рясніють заголовками про сексуальні домагання аматорів «сунички» у парках, скверах, на автобусних зупинках і в міському транспорті, колег і начальників — на роботі.

Проте багатьом індійцям досі не зовсім зрозумілий справжній смисл слова «хіть», коли йдеться про взаємини чоловіка і жінки. Цей феномен фахівці пояснюють національно-психологічними особливостями народів Індії та їхнім вельми своєрідним ставленням до сексу, якому здавна тут надають духовного змісту й воістину ритуального значення.

Знавці історії стверджують, що з часів сивої давнини «акт творення» вважався невід’ємною частиною багатьох священних ритуалів індуїстської релігії. Це засвідчує, зокрема, й еротична скульптура всесвітньо відомого комплексу стародавніх «храмів кохання» у містечку Кхаджурахо (штат Андхра-Прадеш). Їх називають «енциклопедією індійського мистецтва кохання», де древнє мистецтво інтимних стосунків між чоловіком і жінкою подано у всьому розмаїтті любовних ігор, рухів і поз, часом, здавалося б, найнеймовірніших.

Відповідно до релігійних поглядів індійців, котрі дотримуються тантричної доктрини в індуїзмі, яка існує ніби на противагу аскетизмові, секс — богоугодне діяння. Прихильники тантричного культу впевнені: своєю природою жінка втілює божественну силу творення, а чуттєве кохання, котре виражається у фізичному злитті чоловіка й жінки, і є актом творення, що, як і моральне вдосконалення, підносить людину, наближає її до абсолютної істини, до небес. Причому найбільш вишуканим формам любощів тантризм надає ритуального значення: чим витонченіша людина в тому, що стосується вищого прояву життя — акту творення, тим вона ближча до Бога.

Багато століть тому в Індії існував звичай відтворювати нащадка з допомогою і за участі священнослужителів храмів. Як правило, жрець усамітнювався з жінкою, котра бажає народити дитину, у віддаленій частині обителі й під читання мантр виконував «обряд запліднення», який вважався священним, проходив таємно й усіма визнавався, якщо так можна сказати, цнотливим. Для таких ритуалів боги спеціально відвели сім географічних точок, розкиданих у різних кінцях країни.

Послідовників тантричного культу чимало і в сучасній Індії. Насамперед це численні «тантрики» — «святі», котрі проповідують ідею про те, що тільки через секс можливо пізнати закони світобудови, наблизитися до Бога, позбутися хвороб, спокутувати земні гріхи і врятувати душу. Як правило, вони на диво красномовні, нерідко володіють гіпнотичними здібностями і, звісно, значною фізичною силою. Згідно з проповідуваним культом, «тантрики» охоче приймають численних парафіянок, які прагнуть позбутися безплідності й усіляких інших недуг. Нерідко «святі» «обслуговують» на день по п’ять-шість жінок.

В Індії є й різноманітні секти «сексуальної свободи», у послідовників яких витончений секс вважається єдиним засобом порятунку душі. Найбільш відома з них — «каулік». Її прихильники знайшли притулок у «храмі кохання» на схилі скелястої гори в північному штаті Уттар-Прадеш неподалік залізничної станції Вінх’ячал.

До зовні непримітної споруди з темними приміщеннями всередині з усіх кінців величезної країни щорічно стікаються тисячі прочан, передусім жінок. Найбільший наплив людей припадає на свята Дуссера в жовтні й Навратра в березні. Було б наївно гадати, що мандрівники долають шлях завдовжки кілька сотень, а то й тисяч кілометрів лише заради порожньої цікавості. Передусім туди приїздять ті, хто увірував у «вчення» духовного наставника «кауліків» 80-літнього Гаурі Каналі й готовий пройти «обряд очищення».

«Дарування сімені чоловіком і приймання його жінкою у свою плоть — животворний акт, угодний Богові», — повчає сивий гуру своїх парафіян. Чоловікам наказується «не впускати сімені додолу, бо воно має духовну цінність». «Сім’я —найчистіший продукт на землі, творіння Всевишнього, і ним треба дорожити», — каже він. При цьому «вчитель» посилається на приклади, які ілюструють поведінку різноманітних персонажів індійської міфології та численних богів індуїстського пантеону.

До початку чергового релігійно-сексуального ритуалу для «зміцнення плоті та духу» його учасникам рекомендується скуштувати м’яса курки чи кози й неодмінно запити їжу чималою порцією міцного спиртного. Усього необхідного є вдосталь у коморах духовного наставника, який видає продукти парафіянам за... пристойні гроші.

Тим, що зібралися в «храмі кохання», належить не рідше одного разу на добу здійснювати «обряд очищення». При цьому перевага віддається груповому сексу. Кульмінаційний момент «священного дійства» відбувається в головному залі храму з участю всіх присутніх.

«Кауліки» поклоняються богу Бхайраву та його дружині Бхайраві, чиїми священними символами вважаються, відповідно, чоловіча й жіноча частини тіла, які беруть безпосередню участь у «акті творення».

Згідно з твердженнями індійських істориків, секта виникла кілька століть тому на основі об’єднання певної частини послідовників древнього тантричного культу Агхоре, який проповідував порятунок душі й пошук шляху до Бога з допомогою морального вдосконалення через секс і вживання спиртних напоїв.

У секті не визнається характерний для Індії кастовий поділ. Її членом може стати кожен охочий. Для цього досить хоча б раз у житті побувати в «храмі кохання» й узяти участь у «священному» ритуалі.

Рештки нечисленних нинішніх прибічників культу Агхоре намагаються триматися від «кауліків» якнайдалі, небезпідставно вважаючи, що секта повністю втратила духовну частину священних ритуалів, замінивши їх самим сексом і надмірним вживанням спиртного. А це вже розбещеність і, отже, має бути заборонена.

Гаурі Каналі, який, попри свій, прямо скажемо, похилий вік, усе ще дуже активно бере участь у ритуальних обрядах секти, дотримується іншої думки. «До людства не відразу прийшло розуміння заповідей Ісуса Христа, вчення пророка Мухамеда й інших шанованих нині основоположників. Те саме і з навчанням «каулік». Колись люди доростуть до усвідомлення його цінностей», — повчально роз’яснив він кореспондентові індійського журналу «Уїк», котрий побував у «храмі сексу».

Гуру, за його словами, впродовж свого довгого життя «ощаслививши» не менше тисячі жінок, зокрема й вельми відомих в окрузі осіб, мріє поширити віру в «життєдайну» та «святу» силу плотського кохання й алкоголю на весь світ. Йому хочеться прожити ще років тридцять, аби стати свідком торжества бога Бхайрава, до речі, також великого любителя спиртного. Людям «учитель» радить шукати шлях до порятунку через регулярний секс і вживання міцних напоїв. Відповідно до заповідей Гаурі Каналі, ідеальна «норма» для здорової людини — не менше одного «акту творення» і двох пляшок алкоголю на добу!..

"Дзеркало тижня"

*
Нагору